عكساي نقاشي سري 5
 
فقط وینکس
 
 
دو شنبه 21 / 5 / 1394برچسب:, :: 18:15 ::  نويسنده : نیرواناجون

 

بلوم

فلورا

استلا سيزن 5استلا

لايلالايلا

تاتي تكنا جونم عشق منتكنا

ميوسا موزيكم5ميوسا

ولي راكسي عشقمو نديدم واي حدس بزنيد جي ديدم يه عكس وينكس سري5 با لباس مهموني

      واي خيلي خيلي خوشمله اكه مي خواين براتون اونو بزارم توي مطلب قبلي بيش از20تانظربديد راستي توي نظرسنجي هم شركت كنين

كاري نداريد باي

 


نظرات شما عزیزان:

میوسا
ساعت18:34---16 اسفند 1391
500 تا من بیشتر از 5000 تا دارم چی داری میگینه ببخشيد اين براي قبلا بود 500تا ويديو بود ولي عكسام كه تركوندن

میوسا
ساعت20:19---19 بهمن 1391
سلام این عکسا مال سیزن 5 هستش و تکراریه لطفا جدید تر بگذارید ولی هر چی عکس بذارید من دارم...عزیزم من الآن بیش از 500تا عکس سیزن5 اونم جدید و با کیفیت عالی دارم ولی دیگه آپ کم میکنم

ندا
ساعت22:22---23 مرداد 1391
نیروانا جون پس چرا عکس راکسی رو نزاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:جه عكسي منظورت خودتي


niki
ساعت11:15---23 مرداد 1391
عسیسم سلام من نیکی خوشحال میشم من و تو دوست های صمیمی شویم چه طوره راستی بیا وبم نظر بده راستی میگم برای منم سورپرایز بزار مثل برای فی فی و ندا ادرس وب ندا رو داری من گمش کردم بهم میدی
آره دارم www.fral.loxblog.com الانم میام به وبت نیکی جون


Miss Bloom
ساعت11:09---23 مرداد 1391
2-خیلی خوشگل بودن نیروانا جون

ولی اینا که نقاشی نبودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:یعنی تازه کشیده بودن و تاییدش کردن


استلا و بلوم
ساعت18:07---22 مرداد 1391
اپ كرديم عزيزمپاسخ:اومممممدم

بلوم
ساعت1:13---22 مرداد 1391
عزيزم چرا جبران نيومدي؟؟؟؟
پاسخ:ای وای ببخشید الان میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 3891
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx